IndicatorsetCode;IndicatorsetNaam;VerslagJaar;IndicatorThema;IndicatorCode;IndicatorNummer;IndicatorNaam;IndicatorTypeNaam;IndicatorEenheidNaam;Aanleverdatum van dit verslagjaar;MeetperiodeBeginDatum;MeetperiodeEindDatum;AanleverfrequentieNaam;EersteAanleverDatum;Omschrijving;Leeswijzer;Clientinformatie;RapportageNiveauNaam;TypeZorgaanbiederNaam;IndicatorParentIndicatorCode ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014232;1;Hoeveel procent van de cliënten beveelt de zorgorganisatie aan?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Aantal cliënten dat de zorgorganisatie aanbeveelt bij familie en/of vrienden.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING; ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014233;2;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met welke score?;Uitkomst;Hoofdindicator;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Per rapportcijfer een subindicator;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING; ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014234;2.1;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 0?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014235;2.2;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 1?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014236;2.3;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 2?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014237;2.4;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 3?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014238;2.5;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 4?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014239;2.6;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 5?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014240;2.7;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 6?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014241;2.8;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 7?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014242;2.9;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 8?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014243;2.10;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 9?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233 ISID000152;Wijkverpleging;2019;clientenervaringen;INID014244;2.11;Hoeveel procent van de cliënten hebben de aanbevelingsvraag gewaardeerd met een 10?;Uitkomst;Percentage;22-12-2020;01-03-2019;30-09-2020;Jaarlijks;22-12-2019;Percentage cliënten per gegeven score voor zorg.;Percentage;Ja;Concernniveau / zorggroepniveau / organisatieniveau;THUISZORGINSTELLING;INID014233